Stöd oss

Varje timme får en kvinna beskedet bröstcancer. Vår vision är att ingen ska drabbas av bröstcancer. Var med och bekämpa bröstcancer med oss!

Vill du som privatperson bidra? Det finns flera sätt.

Bli medlem/stödmedlem

Ingen ska behöva vara ensam med sin bröstcancer. Så lyder vårt medlemslöfte. Som medlem kan du själv få stöd men du ger även stöd till andra genom ditt engagemang. Bröstcancerförbundet är Sveriges enda intresseorganisation som fokuserar enbart på bröstcancer – och som stödjer både medlemmar och forskning. Bli medlem här: Bli medlem/stödmedlem.

Ge en gåva

Din gåva ger möjligheter för forskning och hopp för drabbade. Swisha din gåva till 1232193902 eller ge din gåva via bankgiro 869-7971.

Starta en insamling

Under 2023 anordnades flera insamlingar av privatpersoner runt om i Sörmland. Kontakta sormland@brostcancerforbundet.se för att få veta mer hur du kan starta en insamling till förmån för bröstcancerdrabbade i Sörmland.

Bidra till försäljning av RosaBandet produkter

Vi söker ständigt fler volontärer som vill hjälpa oss med försäljning av rosa bandet. Anmäl ditt intresse via vår sormland@brostcancerforbundet.se.

Är din organisation eller ditt företag intresserade av att bidra? Det finns flera sätt.

Ni kan bli samarbetspartner, företagsvän, ge en företagsgåva, starta en insamling, erbjuda en medlemsförmån eller anordna en rosa match.

Under 2023 hade Aurora flertalet samarbetspartners/företagsvänner runt om i Sörmland som bekämpade bröstcancer tillsammans med oss. Det anordnades rosa temadagar på företag, raggarbilsträff, motorcykelruns, lokala företag sålde rosa bandet, stöttade i "awareness" arbetet, startade egna insamlingar och informationsträffar.

Våra rosa företagsvänner under 2022:

Eskilstuna:

Bilder från Arboga, Sleepy Town Cruises raggarträff #Raggararemotcancer 2022

Vårdcentralen Fröslunda 2022

Bilder från Run for Boobs 14:e året med No Name Mc Strengnäs 2022

Alla våra samarbetspartners/företagsvänner tackas via våra sociala kanaler samt med vårt årliga tackkort. Visa upp ert tackkort och uppmuntra andra organisationer och företag att också bidra till att bekämpa bröstcancer! Tillsammans kan vi göra mer för fler!

Thank You

Auroras Tackkort för Rosa samarbetspartner/företagsvän 2022

TACK FÖR DITT STÖD – DET GÖR SKILLNAD!